Oktober 11, 2009

(Cerita Artis) Anuar Zain Kahwin Jika Berhenti Menyanyi !!


Biarpun usia Anuar Zain telah bakal menjecah umur 39 tahun, namun tidak pernah terlintas di fikirannya untuk menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat. Kerana terlalu sibuk dengan pembuatan album dan juga konsert-konsert yang dijayakan di seluruh negara. Atas dasar inisiatif inilah, maka Anuar Zain terpaksa mengumumkan bahawasanya dia akan kahwin selepas berhenti daripada industri Hiburan.....



Baca Selanjutnya

"Mungkin bila saya berhenti menyanyi. baru saya akan berkahwin. Saya kasihankan wanita yang bakal menjadi isteri saya sebab nanti tak ada masa untuk diluangkan bersama.

"Dulu saya pernah rapat dengan seseorang tapi bila keluar di internet gambar kami berdua, dia yang teruk kena kutuk padahal saya tak kena apa-apa pun. Sebab itu buat masa sekarang biarlah saya tumpukan dengan karier dulu,"
ujar Anuar sambil tersenyum.