Februari 01, 2010

(Gossip) Seksinya Alyah ni !!!

Jika anda perasaan si Alyah ni, semakin lama pakaiannya memang mengikuti perkembangan dunia Fesyen.Tetapi perlukan memakai fesyen atau "Trend" terkini untuk beraksi di depan "Public", Zoom malas nak komen banyak-banyak...Anda di Zoom artis je la komen k...Tapi komen la membina sikit..!!! Thanks..!! nak baca "statement" sila baca di bawah..!!



Baca Selanjutnya

Alyah sanggup melakukan apa sahaja demi fesyen dan mahukan penampilan yang menarik. Biarlah apa pun orang kata, Alyah kini tampil dengan fesyen yang dianggap semakin berani dan agresif. Dengan hanya mengenakan baju pada paras punggung dan berstoking hijau yang nipis, Alyah tampil membuat persembahan di depan orang ramai ketika majlis pertandingan pencarian bakat baru sebuah majalah di Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC), Kuala Lumpur , baru-baru ini.


“Saya memang suka berfesyen kerana fesyen adalah suatu yang ‘universal’. Jadi, saya akan gunakan kelebihan saya untuk ‘explore’ dunia fesyen ini. Saya tak rasa pakaian yang saya pakai itu keterlaluan kerana bukannya saya ‘berbikini’. Saya hanya menggunakan peluang yang ada dengan menggayakan pakaian yang ‘funky’.”


“Kalau saya tak create diri saya yang suka berfesyen ini, bila lagi…saya nak orang ambil tahu tentang diri saya kerana saya memang seperti itu. Dulu mungkin orang tak tahu tentang saya sebab mereka tak ambil tahu tetapi sekarang mereka sudah ambil tahu.”
kata Alyah..