Julai 23, 2009

(Gossip) Dayana Anak Wayang Kena Raba Punggung !!!



“Saya mengaku sewaktu menonton konsert itu, saya telah berpakaian agak seksi. Saya sebenarnya tidak tahu pun kedatangan saya ke konsert itu akan dirakamkan untuk Anak Wayang.

“Sebenarnya, waktu kejadian itu saya sangat terkejut. Ketika saya sedang asyik tengok konsert dengan beberapa lagi rakan Anak Wayang, tiba-tiba seorang lelaki yang tak dikenali muncul di belakang saya dan terus meraba punggung saya!

“Saya terus jadi tergamam dengan sikap lelaki itu yang kemudiannya terus menghilang dari situ. Saya rasa dia bukan orang sini, yakni warganegara luar. Cuma saya nak tegaskan di sini, perbuatan itu bukanlah dibuat oleh rakan saya seperti yang digosipkan,” jelasnya yang akan berhati-hati apabila berada di khalayak ramai termasuk cara berpakaian.


Zoom Comment : Harap-haraplah Ia akan menjadi pengajaran buat Dayana Anak Wayang ini,Artis2 dan awek2s kat luar tu pun sama la amik iktibar sikit kalau berada di khalayak ramai..Seksi pun jangan la Over sangat..Seksi tu boleh tapi masa dengan suami atau dalam bilik je ... hahahahahahahahaahaa betul tak u Alls ?