Jun 19, 2009

(Celebrity News) Nabil 'harta' Media Prima?


Dengan lawak dan gayanya yang bersahaja di samping tidak banyak kerenah, ia membuatkan Nabil mudah untuk didekati pelbagai pihak termasuk 'dilamar' produksi drama mahupun perfileman.

Bukan sahaja laris di bidang lakonan, Nabil juga tidak kalah dengan tawaran menjadi pengacara untuk sesebuah program televisyen.

Dari Astro yang menjadi tapak asasnya, Nabil kini menguasai pula rangkaian televisyen Media Prima Berhad (MPB) khususnya TV3 dan TV9.

Memulakan rentak dengan Melodi dan Ewah Ewah, Nabil kemudiannya melebarkan sayap ke TV9 menerusi rancangan Siapa Pintar?, Pondok-Pondok dan Studio Nabil.

Terbaru, Nabil terus disunting TV9 untuk mengendalikan sebuah program terbaru yang bercorak gameshow kanak-kanak iaitu Hartamania.

Bergandingan dengan Adruce, menerusi Hartamania yang bersiaran pada setiap Isnin hingga Rabu, pukul 7 malam, Nabil bertindak selaku Kapten Bil.

HUh...Nabil Semakin Laris..macam Goreng Pisang Panas,Irma...oh Irma nampak nya Ko kahwin Mengalahkan Mawi Dan Ikin la La Jawap Nyer...Heheheh Angan-Angan Tak sudah..Apa PUn Good Luck Nabil.Kumpul Duit Banyak-banyak..