Februari 19, 2010

(Gossip) Linda Onn cari suami sesedap mata memandang !!


Disebalik kisah konterversinya dengan bekas kekasih hati jejaka popular tanah air Fahrin Ahmad sehingga kan dibawah ke Mahkamah.Mungkin kerana ingin kan seseorang untuk menjadi teman mengadu Linda Onn tampil dengan "statement" ingin mencari seseorang yang sedap mata memandang dan memahaminya..!!!

Mari kita baca luahan si gadis Suria FM ini:-


Seperti yang dikhabarkan sebelum ini, Linda menegaskan dirinya bukan sengaja mereka-reka cerita mengenai dakwaan yang dibuat terhadap lelaki itu.

Malah dia juga tidak pernah merasa tertekan dengan ‘masalah’ yang menimpa ketika mengendalikan kerja di tempat barunya, Suria FM setelah bertugas sejak 15 Januari lalu.

“Alhamdulillah, saya mendapat sokongan yang kuat daripada rakan sekerja di Suria FM dan majikan. Dari situ, saya tak pernah patah semangat walaupun ada beribu yang menghentam.

“Saya dah jelaskan kepada mereka bahawa kes itu berlaku disebabkan saya menjawab soalan daripada wartawan dan bercakap yang benar. Jadi, sebab itu mereka menyokong saya,” jelas Linda kepada mStar Online.

Zoom: Inilah yang dinamakan lumrah dunia, sekejap bahagia dan kadang kala ia akan menjadi keruh atau pun kering sementara anda memerlukannya...Apa kata anda !?