Februari 03, 2010

(GAMBAR) Kawin Adukataruna, blogger yang hina sultan

Inikah wajah Blogger yang menghina Almarhum Sultan Johor Khairulnizam Abdul Ghani, 29 atau dikenali dengan nama Aduka Taruna membuat kenduri kahwin di rumahnya di Seremban. Aduka taruna yang menghiris hati rakyat Johor dan 40 laporan polis yang rata-ratanya dari UMNO Johor ditahan 4 hari diikat jamin RM5000.




Baca Selanjutnya

Kedua-dua mempelai yang memakai pakaian serba kuning meraikan tetamu, rakan serta sanak saudara pada majlis makan beradat kira-kira jam 1.30 tengah hari. Siap pakai baju teluk belanga Johor lagi.

Kelmarin, Khairulnizam yang bekerja sebagai juruteknik komputer dituduh menghina dengan niat menyakiti institusi kesultanan Johor dan rakyat dengan memuat naik di dalam laman blognya dengan nama Adukataruna.
Dia dituduh melakukan perbuatan itu di rumahnya di alamat 297, Rumah Rakyat Panchor, Paroi antara jam 7.25 malam hingga 9.05 malam pada 22 Januari lalu.


Info : psdcollection / Cari Forum

Zoom: Kan dah kena saman...tak pasal-pasal kena masuk mahkamah kerana jari-jari nakal dia ini..bergurau tidak mengenal tempat dan masa yang sesuai...!!!

Apa kata anda !?