Januari 03, 2010

(Gossip) Aliah Lee bekas isteri Aziz M. Osman dan kekasihnya !!



Dalam diam-diam si dia dan pasangannya menghhitung hari bahagia bersama, tetapi kedua-duanya terus membisu mengenai tarik penting mereka berdua.Kisah pertunangan mereka menjadi bualan hangat di internet sejak bolan november lagi.vee bagaimanapun mengunci mulut mengenai hubungannya dengan ahli perniagaan tersebut malahan cerita terbaru menyatakan mereka akan berkahwin pada 8 Jan ini.Jum ZoOm komen artis dan pengarah ini mengenai hubungan mereka..!!!



Baca Selanjutnya

Ditanya tentang pertunangan rahsianya itu, sambil tersenyum Vee yang sudah dua tahun hidup menjanda ini hanya menjawab:


"Susah nak cakap...itu kena tanya dia (pasangannya). Kalau dia ok, saya bolehlah cakap."

Vee juga enggan mengulas lanjut tentang pasangannya itu serta tarikh sebenar majlis perkahwinannya.


"No comment. Nanti, lepas selesai semuanya, saya akan bagikenyataan. Saya faham tugas wartawan kerana saya juga berada di dalamindustri ini.

"Tapi saya perlu menghormati kehendak dia (pasangan) dan saya harap semua pihak memahami," kata Vee dalam nada perlahan.
Vee pernah mendirikan rumahtangga dengan pengarah terkenal, Aziz M.Osman yang bertahan selama 15 tahun dan mempunyai lima orang anak.


kredit: mStar Online

Zoom: semoga hari bahagia itu akan berlangsung dengan indah, dan akan menutup mulut insan yang suka mengata mengenai anda..Apa kata anda di Zoomartis ?