Jun 16, 2009

(Gossip) Ashraf Muslim, Sherry Ibrahim putus cinta?


Alahai Ada Lagi Artis Yang Putus Cinta,Kesian Dengar...
Tapi KOrang Percaya tak
dalam beberapa Bulan atau Minggu Je Tentu Ada Pengganti.

Kononnya aktor dan aktres yang sedang ligat di pentas lakonan, Ashraf Muslim dan kekasihnya, Sherry Ibrahim, kini berdepan masalah dalam perhubungan apabila ada desas-desus yang menyebut, antara mereka tiada lagi rasa cinta, kasih dan sayang yang dibenih sejak sekian lama, akhirnya lalang yang tumbuh melata.
Baru-baru ini juga Sherry ada membuat kenyataan, dia rasa bertuah apabila dipertemukan dengan Ashraf kerana pelakon kacak itu banyak membimbingnya sepanjang mereka menjalin hubungan cinta.

Dalam hubungan percintaan kami, orang mungkin nampak Ashraf ini lembut dan tidak banyak cakap. Sementara saya pula dilihat lebih mendominasi.Padahal, apa yang berlaku sebaliknya. Ashraf sangat tegas dan tahu apa yang dia mahukan.
Kadang-kadang apabila ada masalah timbul dia akan bercakap sekali saja, tetapi sudah cukup untuk membuatkan saya faham, sekali gus mengelak perselisihan faham yang timbul berpanjangan," kata Sherry kepada Harian Metro, 2 Jun lalu.

Macam-Macam Jugak Citer Artis Kat Malaysia Ni...Yang Tengah Hangat Bercinta kiri kanan berkepit,Angin Tak ada ribut tak ada tiba-tiba Je Kuar CIter Dah Berpisah..Nak Buat Macam Mana Kan...Dah Satu Malaysia Kenal Korang..Bersabar jer la....

Pesanan Zoom : Ingatlah Orang Tersayang,Jangan Ingat Scandal Tersayang :P