Jun 21, 2009

(Celebrity News) Jehan Miskin nak kahwin ?



“Dulu saya skeptikal dengan perkahwinan. Mungkin kerana ketika itu saya melihat perkahwinan ramai rakan saya gagal. Ia secara tidak langsung memberi kesan kepada saya hinggakan berasa tak mungkin saya mampu memikul komitmen ketua keluarga kerana ia terlalu berat.

“Bagaimanapun, seiring dengan peningkatan usia, pandangan saya terhadap permasalahan ini mula berubah. Saya sedar institusi perkahwinan tidak patut disalahkan, sebaliknya kita kena mengkaji daripada banyak aspek serta mengambil kira qada’ dan qadar.

“Bila dikaji balik, meskipun jodoh orang dulu diatur keluarga, mereka bahagia hingga ke akhir hayat. Orang sekarang berkahwin atas dasar suka sama suka belum tentu bahagia.

Zoom Comment : Itu Bait-Bait Kata Jehan DI metro Hari Ini,Bagus la kalau Artis ni dah ada niat nak kahwin,Gossip Mengenai Jehan NI kat mana-mana ada.Cepat-cepat la yerkk takut lepas ni ada gossip baru pulak,Jangan jadi macam artis dan penolong pengarah tue,Lari Bogel pakai selimut pas tue lepak ngan mamat bangla kat bilik sebelah :) lucu tapi itu la kenyataan artis kita masa kini..