Mei 28, 2009

(Celebrity News) Nash dari rock ke dangdut


KISAH cinta tiga segi bukanlah sesuatu yang baru dalam kehidupan manusia. Malah ia seakan lumrah zaman sekarang kerana mereka rasa mampu untuk meletakkan seorang lagi insan ke dalam hati mereka.

Namun, apa yang menghairankan apabila cinta empat segi berlaku. Bertambah tidak dapat diterima akal kisah cinta empat segi ini melibatkan tiga wanita dan seorang lelaki, yang biasa sahaja tanpa sebarang keistimewaan.
Tiga orang wanita yang masing-masing ada daya penariknya merebut cinta seorang lelaki yang berusia lewat 40-an dan sudah mempunyai dua orang anak.

Wanita-wanita itu terdiri daripada isteri lelaki tersebut, seorang ibu ayam di sebuah kelab dangdut dan seorang lagi gadis muda yang sungguh menawan.
Bertambah uniknya kisah ini apabila lelaki berkenaan adalah Nash, vokalis rock legenda Lefthanded yang tidak asing lagi di kalangan peminat industri seni tanah air.

Apa sudah jadi? Adakah kerana Nash yang baru bercerai dengan isterinya maka ada lagi dua wanita ingin memiliki hatinya?
Jangan salah faham. Nash memang direbut oleh tiga orang wanita, tetapi semua itu hanyalah didalam lakonannya dalam telefilem Suamiku Seberang, Kekasihku...

Heheheheeheh jangan Marah...ini Drama Yang Abg nash Lakonkan ....baca sinopsis Drama ni macam best gakk....Meh kite tgk Abg Nash dalam Loghat Indonesia :)