Mac 14, 2012

Gambar Nurul Nadira atau Dirang | Gambar Keluarga Dirang | Gambar Sedih Ibu Dirang

Inilah wajah Nurul Nadira Atau Dirang yang menjadi mangsa kekejaman manusia berhati binatang kerana sanggup membunuh si kecil yang tidak bersalah ini. Dimanakah sifat perikemanusian manusia jahanam yang layak digelar binatang !!!! Hati membuak-buak dan marah segenap lapisan masyarakat dengan kisah terbaru kanak-kanak yang menjadi mangsa keadaan.

Jika sebelum ini kawasan kejiranan ZoOM turut gempar kerana kehilangan Nurin yang akhirnya membawa keluarga malang tersebut kembali ke Kampung kerana trauma dengan kisah sedih yang berlaku. Namun berat hati memandang berat lagi bahu memikul, dan inilah wajah keluarga Nurul atau Dirang yang tidak dapat menerima perbuatan tidak berperikemanusian ini....

 Kawasan dikatakan tempat Dirang dibakar...Ya Allah...kenapalah sampai begitu keji dan binatangnya manusia itu !!! Semoga engkau mendapat balasan di dunia ini...Insyallah...
 Seorang ibu yang tidak dapat menahan kesedihan sehinggakan pengsan...Sedih ZOOM melihat dan membaca berita Dirang ni...

Ini lagi satu manusia yang suka mengambil kesempatan dengan apa yang berlaku, dan ZoOM doakan semoga pengirim SMS ini juga dimasukkan dalam LOKAP !!!!!

Akhir kata semoga keluarga ini tabah dengan dugaan yang datang, dan marilah kita sama-sama sedekahkan surah AL-Fatihah buat arwah.


AL-FATIHAH


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!