Disember 09, 2011

Hollywood Celebrity : Ashlee Simpson and Pete Wentz Divorce

Pasangan romantik suatu ketika dulu di Hollywood kini hanya tinggal kenangan, artis yang berkahwin pada 2007 ini akhirnya menamatkan hubungan mereka tahun ini (2011). Setelah 4 tahun mendirikan rumahtangga yang terbina atas dasar cinta, berkecai dek kerana masing-masing berkemungkinan sudah mempunyai pengganti masing.

Daripada akhbar di Hollywood dan serata dunia turut bercerita mengenai pasangan yang telah berpisah ini, dikhabarkan Ashlee telah menjalinkan hubungan dengan Vincent Piazza dan bekas suami beliau pula melaram dengan model Meagan Camper.



Nak buat macam mana dah budaya diseberang sana, namun semua itu hanya gossip panas di Hollywood. Jika anda mengikuti kisah bekas ahli sukan Negara tersebut, sudah pasti anda akan memikirkan kisah ini dengan gossip panas tersebut, walaupun tidak serupa tetapi seiras. Cuma semua pihak masih cuba berdolak dalik mengenai kisah mereka.

Apa-apa pun semoga pasangan tersebut dapat menyelesaikan masalah tersebut dengan cara harmoni demi menyelamatkan hubungan perkahwinan yang sudah sekian lama bertaut.

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!