Mac 02, 2011

Gossip Panas : Anuar Zain Rela Di Cium Peminat !!!!

Nampaknya kisah cium mencium, peluk dan dipeluk bermula lagi terutamanya jika ada minggu setiausaha ni...nak buat macam mana dah peminat dia fanatik sangat sampai nak cium dan lupakan apa yang agama kita tegah daripada melakukannya. Ikuti luahan adik kepada akak Ziana Zain yang masih bujang lagi...


"Memang benar peminat menyerbu, memeluk dan melakukan macam-macam apabila saya menghampiri mereka dalam persembahan tetapi perkara itu lebih disensasikan daripada kenyataan yang sebenar.
"Sebagai penyanyi, mereka (peminat) adalah keutamaan saya. Saya rela diperlakukan dengan apa juga reaksi spontan mereka," jawabnya sambil menguntumkan senyuman.



Tambah penyanyi yang kini popular dengan lagu Sedetik Lebih itu, dia tiada sebarang masalah dengan keterujaan mereka walaupun ke tahap melakukan aksi yang dianggap keterlaluan oleh segelintir pihak.
"Bukan saya mahu galakkan atau sokong peminat bertindak memeluk dan melakukan aksi yang mungkin dianggap keterlaluan, cuma ia berlaku secara spontan dan tidak boleh dielakkan.


"Acara begini hanya berlangsung setahun sekali dan sememangnya untuk meraikan para peminat daripada golongan setiausaha, jadi biarlah.


"Saya rela dan tidak kisah pun selagi tindakan itu masih boleh dikawal, tidak mengganggu persembahan dan tidak melanggar batas," katanya yang dijangka menyampaikan sepuluh buah lagu dalam majlis itu.
Gambar-gambar yang ZoOM jumpa di Laman blog dan web :





Dan berikut Video konterversi ketika Anuar Zain dicium peminat beberapa tahun sudah !!