April 02, 2010

Ainul Aishah tak pakai bra !!?

Iskk Iskk...Tajuk dalam laman blog tu membuatkan Zoom tertanya-tanya apakah yang dimaksudkan dengan tajuk topic diatas.


Boleh dikatakan hampir separuh penulis blog bercerita mengenai baju Ainul yang nampak B*** pada majlis pelancaran Drama Spa Qistina pada hari isnin lalu. Baju jenis satin berwarna merah jambu yang dipakai Ainul diatas menampakkan sesuatu yang tak patut di pandang oleh kaum Adam.


Berikut maklum balas Ainul mengenai Gossip Baju Merah Jambunya...


“Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali ‘bra’. Disebabkan itulah ‘bra’ tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik ‘bra’ saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, ‘I don’t have boops!’.. Dalam gambar mungkin nampak macam tak pakai. Baju tu longgar. Tak sangka akan nampak macam tu pula,” ujarnya bekas pelakon filem 'Histeria' ini.
“Selepas ini saya kena pastikan agar lebih berhati-hati dengan cara pemakaian saya. Di sini saya ingin tekankan, saya bukan jenis orang yang macam tu (tak pakai ‘bra’).” tambah Ainul lagi. -Gua