Mac 11, 2010

Shiela Majid akan buat konsert di Indonesia


Cerita baru dari seberang mengenai Datuk Shiela Majid kita yang baru sahaja selesai membuat konsert Java Jazz di Indonesia baru-baru ini..

Sheila juga mengakui bahawa Indonesia merupakan rumah kedua baginya. Dirinya juga masih terharu dengan sambutan peminatnya yang sangat memberangsangkan ketika persembahan di acara Java Jazz, kemarin.



"Saya memang ingin membuat konsert di Indonesia, kerana saya ingin meraikan 25 tahun selama saya jadi penyanyi. Tapi saya masih menunggu penaja yang datang kepada saya, tetapi saya berjanji akan membuat konsert di sini,"
ujar Sheila seperti dipetik dari laman hiburan

Semoga perjuangan sebagai anak seni di seberang dapat diterima seadanya...sebab Zoom ada mendengar banyak cerita buruk dari seberang.Mungkin hanya segelintir je kot.

Apa kata anda ?