Februari 28, 2010

(Gossip) Zizan Raja Lawak tinggalkan Leez AF tanpa sebab !!?



 Zoom pun baru tahu Zizan dan Leez ini sudah putus cinta ditengah jalan,yang sedihnya ditinggalkan tanpa alasan daripada si jejaka pelawak di malaysia ni.Apakah sebabnya hanya mereka yang tahu, kerana percintaan dan perpisahan hanya mereka je yang alami dan bukannya anda.Apa pun dibawah ni luahan gadis AF bernama Leez.Baca dan apa kata anda ?












"Terus-terang saya katakan saya sendiri tidak tahu apakah punca sebenar di sebalik perpisahan saya dengan Zizan. Dia tinggalkan saya begitu saja tanpa menjelaskan apa-apa. Sampai saat ini pun, saya masih tidak tahu sebabnya. Tapi apa yang boleh saya katakan di sini, populariti mungkin boleh mengubah segala-galanya. Saya terima. Awalnya agak sukar jugak untuk saya terima hakikat tersebut.
"Buat masa ini, saya tidak fikir saya sudah bersedia untuk ke arah itu (cari lelaki lain). Biarlah saya tumpukan perhatian pada kerjaya seni saya. Saya nak kumpul duit dulu," katanya lagi. -Murai