November 16, 2009

(Drama)Lakonan Jasmin Di Drama Bahang Ravina Tak Sesuai !!!!


Sebelum ini zoom ada terbaca "statement" mengenai lakonan jasmin didalam drama "Bahang Ravina", perasaa ingin tahu apa yang berlaku sehingga ramai maklum -Ve balas dari penonton, terutamanya dilaman forum popular di Malaysia.Tak terlepas pandang penulis blog yang berpengkalan di Malaysia, isu watak Jasmin menjadi sebutan..!!




Baca Selanjutnya

Semalam zoom layan juga cerita "Bahang Ravina" di Saluran Astro ni, Dah namanya Asteruk cerita dalam tue mesti berulang-ulang dalam sebulan. Mungkin nak dijadikan topic hari ini zoom pun tengok la cerita tu sampai penghujung yang tak ada kesudahan.

Mungkin ada yang tak sempat menonton drama tu, tak per zoom akan buat sinopsis mengenai cerita "Bahang Ravina" ni.Kalau salah minta maaf tau sebab zoom pun mata mengantuk masa menonton cerita ni..

SINOPSIS "Bahang Ravina"

Cerita ini mengisarkan satu keluarga ( Lakonan Fauzi,Jasmin dan Nabila ) berhijrah dari kampung ke ibukota KL mencari rezeki.Dalam cerita ini Fauzi berkerja sebagai pemandu Teksi dan Jasmin sebagai suri rumah tangga.Dalam kesempitan hidup di ibukota anak keluarga (Nabila) masih dibangku sekolah ingin menjadi seorang artis terkenal, tetapi ayah ( Fauzi ) menetang sekeras-kerasnya niat si anak menjadi artis.

Nak dijadikan cerita,sikap panas baran dan kedekut si ayah akhirnya terbongkar apabila kekasih (Adi Putra) jahat mengintip skandal si ayah dengan isteri orang.Sempat juga si Danny(ADI) ambil gambar fauzi semasa berada di kediaman skandalnya.

Akhirnya Nabila menjadi artis rakaman dibawah Danny (Adi Putra) kerana si ayah diugut gambar didalam HP dan no telefon suami skandal si ayah ( Fauzi)

Kerana inginkan kebebasan si anak ( Nabila) hanyut dialam fantasi bersama kekasih sehingga lupakan keluarga termasuk rakan sekolah yang banyak membantunya.

Kemuncak cerita ini berlaku apabila nabila memukul jasmin dengan penyapu ketika datang ke rumah Nabila. (Bertuah punya anak)..!!! Dengan berkonsepkan balasan dan syurga ditapak kaki ibu, lakonan Nabila laknat dengan muka berkudis,bernanah malah muntah ulat.

Walaupun dengan pertolongan Fauzi dan rakannya ketika ingin memohon maaf kepada ibunya.Lakonan Jasmin masih tidak dapat memaafkan perbuatan si anak terhadap seorang ibu yang menatang si anak sejak kecil. TAMAT

sorry zoom tengok sekali je, kalau ada tambahan email atau komen k..

Zoom komen: jasmin tue dah watak miskin bulu mata melentik tak hilang...rosakkk mood aku....apa pun super cite ni...ana pulak ??