Julai 19, 2011

Gambar Pasukan Chelsea Yang Tiba Di Malaysia Sempena Asia Tour 2011


Pasukan Chelsea yang ditaja oleh MAS sempena Asia Tour 2011 kali ini, adakah pasukan kita mampu menangkis serangan pasukan gergasi bola sepak ini. Jika sebelum ini pasukan kita dibelasah 4-0 ketika menentang Arsenal, 6-3 oleh Liverpool ( Well Done Harimau Malaya I Salut U Alls) dan kini tiba giliran Chelsea untuk menguji pasukan kita sebelum berkunjung ke Singapura pada 23 Julai 2011. 

Adakah siaran langsung akan disediakan oleh ASTRO ? Entahlah...pernah sesekali ZoOm nak CUTTTT ASTERUK ni, namun niat terpaksa dibatalkan kerana masih tidak ada pesaing kecuali UNIFI... Namun masih belum mencakupi siaran yang diperlukan.Apa-apa pun mari kita layan beberapa gambar CHELSEA Team ini...


 Kapten pasukan Chelsea bersalaman dengan peminat Chelsea di Malaysia
 Inilah dia pengurus Chelsea yang baru Andre Villas Boas bersama-sama pasukan jurulatih.

Gambar Fernando Torres yang sibuk melayan peminat beliau walaupun kelibat dan aksinya masih kabur-kabur bersama Chelsea.

Senarai Pemain Chelsea yang berkemungkinan diturunkan menentang Malaysia :

Petr Cech, Henrique Hilario, Ross Turnbull, Jamal Blackman, Jose Bosingwa, Paulo Ferreira, Branislav Ivanovic, Alex, John Terry, Slobodan Rajkovic, Nathaniel Chalobah, Ashley Cole, Patrick van Aanholt, Ryan Bertrand, John Mikel Obi, Josh McEachran, Frank Lampard, Yossi Benayoun, Billy Clifford, Yury Zhirkov, Florent Malouda, Salomon Kalou, Daniel Sturridge, Nicolas Anelka, Didier Drogba, Fernando Torres.


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!