Februari 28, 2010

(Gossip) Gambar Seksi Aleeza Kassim !!


Entah la ini gambar lama ke baru,hanya untuk berkongsi dengan anda perkembangan terbaru di internet.Menurut info dari akhbar Mstar Aleeza ini mengaku cerewet tentang bayaran berlakon.

Mana-mana je la Aleeza asal awak selesa dengan cara awak....Ikuti luahan artis seksi ini.:-


"Saya tahu memang ada beberapa produser tak suka cara saya tapi saya suka berterus terang. Jika tawaran yang diberikan, tak berapa sen hingga nak beli sehelai baju saya pun belum tentu dapat, buat apa.

"Lebih baik saya tumpukan pada bidang permodelan kerana saya sudah biasa dengan bidang itu. Lagi pun, kerja model tidak seteruk berlakon," jelas peragawati jelita ini.
Aleeza, yang juga model produk Kopi Al-Habsyee, baru pulang dari India menjayakan Karachi Fashion Week selama 7 hari.

Banyak kenangan manis yang dikutip di sana. Pemergian Aleeza ke sana selain mengambil bahagian dalam minggu fesyen dengan menggayakan pakaian rekaan Amir Luqman dan Kirana, dia juga berasa cukup bertuah kerana mendapat ramai kenalan baru.
Tanpa segan silu, Aleeza berkata dia terpesona dengan kecantikan model perempuan dan ketampanan model lelaki dari Pakistan.

Zoom: Apa kata anda ?