Mei 30, 2010

Gambar Seksi Watie Dan Luahan Sudah Berpunya !!!!

Boleh tahan juga seksi Watie ni, sama taraf dengan gossip yang melanda Rozita dan kawan-kawan beliau semasa konsert akhir AF8 baru-baru ini..malas nak bercerita mengenai keseksian artis-artis kita tetapi Zoom lebih kepada kisah mereka di arena industri hiburan tanah air.Ikuti luahan ibu tunggal kepada Ahmad Afif Danial.6 mengenai teman tapi mesranya.


"Buat masa ini, dia nampak ikhlas berkawan dengan saya. Saya sendiri pun ibarat sedang berteka-teki sejauh mana keikhlasannya terhadap saya. Berdasarkan apa yang dipamerkan, nampaknya dia seakan menerima saya seadanya," katanya.
"Dia juga terlibat dalam bidang senidan bergelar duda. Sebenarnya, dia sudahmengenali saya ketika bersama Elite lagi.Ketika itu kami hanyalah rakan industri danbertegur-sapa jika bertembung di mana-mana.Hanya kebelakangan ini saja kami mula serius.

"Apa pun, ia masih di peringkat awal, seperti di fasa satu. Setakat hari ini memang dia nampak ikhlas dan jujur terhadap saya, tapi kita tidak tahu esok lusa. Sebab itu saya tidak mahu kecoh-kecoh dulu,” katanya yang mengakui lelaki itu adalah seorang aktor berusia 30-an.