November 18, 2009

(Gambar)Sexy Yasmin Khanif,Dan Rela Digelar Wanita Jalang !!!!?


Kalau sebelum ini ramai artis yang bengang dan naik angin apabila digelar wanita atau artis jalan.Namun lain pula ceritanya dengan artis baru Yasmin Khaniff atau lebih dikenali Wanita "Jalang". Mungkin kerana Filem "Jalang" Yang dilakonkanya membuatkan gelaran Jalang ini akan melekat pada nama Yasmin.??Jum Zoom "Statement" Wanita Jalang 2009 ini !!!!?



Baca Selanjutnya

"Saya tak kisah pun orang nak panggil saya jalang. Maknanya orang sudah mula kenal saya dalam industri ini hasil daripada lakonan dalam Jalang. Saya hanya melakonkan watak tersebut dan itu bukan diri sebenar saya"

Aksi Peluk memeluk si Gadis Jalang


Aksi Si Gadis Jalang sedang Mengoda

Betul gak apa yang dia kata tue. Sekadar lakonan jer. Diri sebenar Yasmin Khanif sudah semestinya bukan jalang. Compem seorang wanita Melayu yang baik hati, sopan dan anggun . Kami percaya dia takse jalang di dalam filem lakonan dia. Tengok gambar kat atas tue pun tau yang Yasmin Khanif nie ada ciri-ciri wanita Melayu terakhir

Zoom Komen: Seksi juga Yasmin ni, Zoom belum pernah mendengar suara Yasmin Khaniff ni tetapi melalui sumber Suara Yasmin Hampir sama dengan Fasha, Ala-ala Ayu gitu. Malas nak komen..anda je yang komen !!!?