April 23, 2010

Ayu OIAM mengaku kahwin dan hamil sebelum ini

Akhirnya Ayu OIAM tampil mengaku kehilangan beliau dari arena seni tanah air sebelum ini bukan kerana lari dari Media atau Public tetapi ingin menumpukan kepada keluarga dan bayinya.


Dibawah ini cerita Ayu mengenai kisah dia dan keluarganya, bacalah dan apa kata anda di Zoomartis ?


"Ya, saya menghilang selama ini kerana ingin menumpukan perhatian sepenuhnya kepada keluarga dan anak yang masih kecil. Saya minta maaf kerana tidak memberitahu tentang perkahwinan saya pada Januari tahun lalu atas permintaan keluarga kedua-dua belah pihak.
"Kini saya bahagia bersama suami iaitu Syed Fauzi Syed Baharuddin bersama anak kami, Syed Nashrul Haikal. Saya juga sudah bersedia untuk kembali aktif sebagai penyanyi," jelasnya pada sidang media yang diadakan di Sri Pentas, semalam.
Dalam pada itu, Ayu turut menafikan spekulasi berhubung isu hamil sebelum berkahwin sehingga menyebabkan dia bersembunyi dari perhatian media.
"Spekulasi tentang saya hamil sebelum berkahwin itu tidak benar, saya telah berkahwin dahulu sebelum melahirkan anak. Kami berkahwin secara sederhana di Kuala Kangsar. Ketika majlis tersebut saya turut ditemani oleh bapa saya.
"Mulut orang kita tidak boleh tutup, jika orang masih ingin berkata tentang saya, biarlah. Saya hanya ingin minta maaf kepada peminta dan pihak pengurusan kerana menghilang selama ini," ujar anak kelahiran Putatan, Sabah ini.