Mac 03, 2010

'Remp-It V3' dipotong 20% babak aksi



Akhirnya dapat menarik nafas lega apabila Pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN) telah memberikan isyarat hijau melepaskan 'Remp-It V3' untuk tayangan di pawagam pada 11 Mac ini.

Meskipun perlu memotong 20% daripada babak aksi dan menukar judulnya kepada 'V3: Samseng Jalanan', Farid bersyukur karyanya bersama Shoffi Jikan akan menemui penonton.

"Saya sangat gembira dan bersyukur akhirnya pihak KDN membenarkan filem ini ditayangkan walaupun terdapat potongan. Saya akui bila difikirkan balik, aksi-aksi yang dipotong itu memang keterlaluan," katanya yang mengakui berpuas hati dengan hasil tangannya ini.

"Saya yakin saya mampu membuat yang lebih baik tetapi untuk percubaan pertama, saya puas hati. Dan saya harap penonton juga puas hati dengan apa yang dipaparkan."