Mac 14, 2010

Gossip Elly Mazlein dibawa lelaki misteri ke hotel?

Ini gossip terbaru mengenai Elly Mazlein mengenai kisahnya dengan seseorang lelaki,tatkala popularitinya meningkat naik semakin banyaklah konterversi yang datang.Salah satu nya kisah beliau di bawah ke HOTEL..baca je la kat bawah gossip dari akhbar online ni...


Elly Mazlein dikatakan telah menjalin hubungan dengan actor, Adi Putra. Terbaru, mereka membawa watak sepasang kekasih di dalam teater ‘Sri Mersing’.

Ketika ditanya sejauh mana kebenaran gosip itu, Elly terdiam seketika sebelum menjawab, “Benda ni masih baru, jadi saya tak kisah. Gosip-gosip macam ni tak ganggu karier Elly. Elly datang dengan niat yang baik, hanya untuk teater ‘Sri Mersing’."

Selain itu, timbul juga gosip kononnya ada yang melihat kelibat Elly bersama seorang lelaki di sebuah hotel.


Apabila diminta mengesahkan kebenaran perkara itu, Elly hanya berkata, “No komen. Anak seni ni dia sentiasa dengan gosip. Saya tak nak komen apa-apa tentang perkara ini. Takpe lah, semoga Allah merahmati dia (merujuk kepada orang yang menyebarkan cerita ini).”

Biasalah kalau dah jadi artis, ke mana-mana pun pasti ada mata yang memandang. Tambahan pula, muka cantik macam Elly ni. Kan senang Elly kahwin je. Mesti dah tak timbul gosip-gosip macam ni.


“Elly memang mencari (calon). Tapi jodoh di tangan Allah.”

Tatkala ditanya bila Elly merancang untuk menamatkan zaman bujang, dia memberitahu lambat lagi kerana hendak memberi tumpuan pada kerjaya lakonan