Oktober 07, 2009

(News) Beyonce LIVE in Malaysia !!!!!



Hotlink, prabayar utama jenama Maxis Communications Berhad, hari ini mengumumkan ia akan membawa sensasi nyanyian antarabangsa disanjungi, BeyoncĂ© Knowles, ke Malaysia pada 25 Oktober 2009. Bertajuk “I Am …” World Tour Live di Malaysia 2009, prestasi gadisnya dalam negara itu akan diadakan di Bukit Jalil National Outdoor Stadium bermula 8.00pm dan ini adalah yang ditunggu-tunggu oleh beratus-ribu peminat Malaysia.

Semua pelanggan-pelanggan Hotlink dan Maxis akan menikmati diskaun pada semua jenis tiket untuk prestasi penyanyi popular bulan ini. Dua jenis tempat duduk terbaik untuk “I Am …” World Tour Live di Malaysia 2009, yang berharga RM583 dan RM383 masing-masing, ditempah khas untuk pelanggan-pelanggan Hotlink dan Maxis sahaja dengan potongan 20%. Mereka yang berhasrat membeli tiket mana-mana kategori (RM283, RM183 dan RM93) juga akan menikmati potongan sebanyak 10%...




Baca Selanjutnya

Difahamkan, bagi menghormati sensitiviti masyarakat Malaysia, penyanyi antarabangsa kesayangan ramai itu telah bersetuju memenuhi permintaan pihak penganjur untuk mengenakan pakaian yang tidak terlalu menjolok mata.

Beyonce dikatakan telah bersetuju mematuhi norma-norma serta tatasusila ketika beraksi di sini kelak, sebagaimana dilakukan oleh Mariah Carey dan Avril Lavigne ketika mengadakan konsert di Kuala Lumpur.

Sementara itu, Menteri Pelancongan, Datuk Seri Dr Ng Yen Yen dalam sidang media, baru-baru berkata, konsert sulung Beyonce di Malaysia itu akan tetap diteruskan sebagai satu cara mempromosikan Malaysia sebagai destinasi pelancongan negara serta hiburan.