Februari 27, 2012

Kutipan Filem Adnan Sempit 2 | Trailer Adnan Sempit 2


Sana sini bercerita mengenai kutipan yang diterima oleh skuel Filem Adnan Sempit 2, dalam kesibukan kerja seharian ZoOM dan keluarga meredah malam menuju pawagam di sekitar Petaling Jaya. Akhirnya pada pukul 9.10 malam kami telah masuk ke pawagam tersebut, memang ramai dan sesak semasa beratur masuk ke dalam pawagam. Dalam hati ZoOm "Kalaulah tiap-tiap hari macam ni. sudah tentu 13 juta tersebut bukan angan-angan kosong".


Walaupun gelak ketawa dipawagam tersebut seringkali bergema dan kadang-kadang mengalahkan "Sound System" dalam pawagam tersebut. Ada juga desas desus "TARGET" yang MIG beri sebelum ini tidak akan tercapai dan mengalahkan Adnan Sempit 1 sebelum ini.


Disebabkan itu ZOoM cuba untuk menyelidik (Macam buat eksperimen pulak), apa yang boleh dikongsi bersama dengan anda, dan berikut adalah beberapa bukti yang boleh anda lihat.



Sekarang ni dah 12.32, masa edit gambar ini baru pukul 11.00, maksudnya pawagam Aeon Melaka hanya ada 6 orang yang beli tiket sejam sebelum tayangan Filem Adnan Sempit.Mungkin orang kerja kot..!!
Dan ini pula skrin shoot, booking tiket di GCS Midvalley pada pukul 1.30 tengah hari, tak dampai 20% tempat duduk di booking/beli. Dan alasan sama semua orang tengah kerja...

Diantara lawak yang ZoOM ingat semasa menonton Filem ini :

1.Koporatttt jadi KOPERASI
2.Transform jadi TRANSFORMER
3.lawak Masa Along muka entah sengaja atau tidak letak kat bakar BURGER tu..x tau apa motif.
4.apa-apa pun lawak Adnan Sempit 1 lagi best daripada 2 ni.

Tetapi ini tayangan Filem sama pada pukul 7.00 malam di GSC sama, namun hanya ada beberapa tempat sahaja yang ditempah. Jika anda pernah menonton filem adnan sempit sebelum ini memang susah nak beli tiket, kalau ada pun leher dan kepala jadi anda fikir-fikirkanlah. Kalau nak pergi tengok..pergi lah tapi Bintang ZoOM bagi 3 STAR daripada 5.

TRAILER :


SELAMAT MENONTON !!!
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!