Oktober 14, 2009

(Gossip Indonesia) Lakonan "Manohara" Dikritik !!!



KHABARNYA lakonan Manohara dalam sinetron 'Manohara' tidak sehebat mana kalau hendak dibandingkan dengan kisah kehidupan perkahwinannya dengan Pangeran Kelantan. Penonton lebih suka melihat lakonan natural aktres Naysilla Mirdad.

Berita dari seberang juga ada melaporkan yang drama 'Manohara' turun rating kerana lakonan pendukung utamanya, Manohara yang tidak bagus.

Tetapi pihak produser sinetron tersebut memberi alasan utama sinetron tersebut dihentikan adalah kerana jalan cerita yang sudah habis dan tidak lagi boleh dipanjangkan.

Dalam sinetron tersebut, isteri Tengku Fakhry itu digandingkan dengan Dude Herlino. Ramai peminat dan surat pembaca membuat penilaian yang Dude lebih sesuai jika disandingkan dengan Naysilla Mirdad...





Baca Selanjutnya

Banyak yang meminta Dude dipadankan kembali dengan Nay (Naysilla Mirdad)," kata satu sumber.

Namun menurut Dini, digantinya sinetron 'Manohara' bukan karena penonton tak lagi tertarik dengan sinetron tersebut. Namun memang alur ceritanya sudah habis dan tak lagi bisa diperpanjang.

Lakonan Manohara di sinetron itu juga turut mengundang kritik dari masyarakat. Rakan Manohara, VJ Marissa, mengakui Mano harus terus mengasah kemampuan lakonannya.

"Manohara sudah ada bakatnya, tapi dia cuma perlu mengasahnya," ujar bintang 'The Police' itu.

Begitupun, Manohara dilaporkan sering datang terlambat ke lokasi. Manun ketika ditanya, pihak produksi berkata ianya menjadi kebiasaan beberapa artis sinetron.

Difahamkan, sinetron 'Manohara' telah dihentikan siarannya pada 30 September lalu.

Zoom KOmen: Memang cari publisiti MInah ni, dah la tue berlakon pun kaku..Mana nak naik rating, kes pun ntah dia amik peduli ker tak..!! nak juga tengok minah ni berlakon...!!! apa komen anda mengenai minah dari seberang yang penuh dengan konterversi ini..!!?