Julai 30, 2009

(Hot News) Amelina Palsukan Nama Untuk Privicy Dan Barang Rumah Tidak Jadi Di Lelong !!!!

RUMAH SEWA AMELINA !!!!
Konterversi RUMAH SEWA Artis Malaysia Ini semakin Hangat,Yang terbaru Barang Di dalam Rumah Sewa Tidak Jadi Di Lelong..DAn Amelina mengeluarkan Kenyataan di bawah mengenai NAMA Datin...

"Saya tidak pernah menipu, saya hanya ingin mengelirukan beberapa pihak dan mengelakkan sebarang publisiti dibuat tentang saya dan keluarga.

"Kerana itulah saya menggunakan nama Datin Norazlina binti Tan Sri Hj Amir Sharipuddin untuk mengelak orang tahu tentang saya.

"Saya dah lali dengan hidup sebagai selebriti selama ni. Kini sayamahukan privasi dan tidak mahu orang jaja-jaja nama saya lagi,"
kataAmelina yang ditemui ketika kekecohan 'mengosongkan rumah' di KotaKemuning, Shah Alam pagi ini.

Kat Bawah Ini Gambar Amelina DAn Suami ( Dato ) termasuk En Ravi ( Pemilik Rumah ) U alls Layan La Gambar2 Barang Rumah Sewa Amelina DI Angkut Keluar.






Kalau Baca statement mmg panjang berjela...kesian kat Amelina ni...tak sempat nak kuar kan barang...nak kuarkan barang tapi mangga di tukar.....

SEE YOU ....COURT...
Kita Tunggguuuuuuuuuuuu...