Jun 13, 2009

(Video) Aksi Kejar Michelle & Datuk, Gossip Cinta Haleeda



Dari apa yang kami faham, Michelle telah di’hubungi oleh isteri Shah untuk menerjah Haleeda & suami’nya. Sebelum itu, isteri shah & Dato’ (ex-Haleeda) menyerang Haleeda & Shah di’kawasan pengambaran sehingga kes ini di’bawa ke balai. Menurut isteri Shah, kalau Haleeda tiada, perangai Shah baik sahaja. Namun, kalau Haleeda ada, Shah akan cepat marah, berang & selalu memukul diri’nya. Di’sebabkan perkara ini, isteri Shah berasa tidak puas hati & mengadu kepada Michelle. Biasa’lah kan, Michelle ni memang muka tak malu, selamba je sergah-sergah orang.ta

Kenyataan tidak cover dari Haleeda mengenai Dato’ yang masih tidak mahu melepas’kan’nya walaupun sudah lama bercinta. Sekarang ini, Dato’ ini pun agak bengang sebab sudah lama bercinta dengan Haleeda, namun hubungan mereka tidak kemana. Walaupun sudah berakhir, Dato’ itu masih lagi mencari Haleeda.

Hari Ini Dalam Metro, Haleeda dan Syah Menyatakan mereka hanya Teman Sekerja..Aksi Terjah Menterjah ini berlaku kerana Hasutan Dato Tersebut.

Kebenaran akan terbukti dengan pengakuan Isteri Syah...Kita Tunggu Dan Lihat jer...Kita Kat Paparazi Blogger Jer :P

APa Pun Syah Nasihatkan la isteri anda yerkk...Banyak bersabar dan fahamilah kerja anda sebagai anak seni.. Tu pandangan Zoom Admin jer..Apa Pun Layan La Video ni..

Zahssss...Esok Sure Kuar Melody :P

Info: Bulan