Mac 13, 2012

Isu Panas Reda Kerana Ogy Batalkan Saman Terhadap Johan

Alhamdulillah akhirnya Akak Fauziah Datuk Ahmad Daud (Ogy) sudah membatalkan niat untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Johan kerana kelancangan mulutnya suatu ketika.

Sebelum ini Ogy berasa kecil hati dan terhina akibat sikap celupar mulut pelawak itu yang mempersendakan Allahyarham ibu bapanya iaitu seniman Datuk Ahmad Daud dan Datin Saadiah ketika mengacarakan Festival Filem Malaysia ke-24 (FFM24) lalu.

Dan berikut beberapa ayat yang keluar daripada mulut Akak Ogy kita yang sporting dan tidak suka menyimpan dendam ini :


"Industri kita bukan besar mana pun. Mungkin pada masa akan datang kami akan bekerjasama. Jadi buat apa panjang-panjangkan hal macam ini.
 
"Memang betul saya marah dengannya sebelum ini tetapi selepas beberapa ketika saya mula sejuk hati dan sudah memaafkan dia," katanya.

"Sebelum ini, saya terasa hati dengannya apabila dia ketawa dengan teguran saya

mengenai gurauannya itu selepas acara tersebut.
"Alhamdulillah, kini saya berasa lebih tenang selepas memaafkan Johan dan kemarahan itu sudah reda," katanya.


ZOOM : Semoga ia akan menjadikan iktibar kepada Johan dan anda diluar sana, kalau tulis post yang panas tu janganlah over-over yer....nanti kena saman siapa susah anda juga yang susah. Dan yang penting ZOOM hanya menyampaikan dan menyebarkan apa yang dirasakan betul dan boleh dikongsi bersama.

Apa kata anda ?Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!