Disember 09, 2011

NIkita Willy Bawa Diri Ke Malaysia

Dengar khabar daripada akhbar online hari ini menyatakan gadis daripada seberang bernama Nikita Willy telah mengembara ke Malaysia untuk mengembangkan sayapnya sebagai artis. Dan ada desas desus mengatakan beliau datang ke Malaysia dek kerana putus cinta dengan jejaka idaman, dan menurut info juga hubungan mereka berakhir kerana salah satu faktor yakni agama.

Dan berikut jawapan beliau ketika ditanya oleh wartawan :


"Saya sudah lapan tahun berada dalam bidang lakonan dan membintangi beberapa filem dan sinetron Indonesia, bidang nyanyian pula merupakan percubaan pertama saya.
"Bagaimanapun maklum balas masyarakat di Indonesia banyak beri sokongan dan galakkan kepada lagu-lagu ini,"
katanya pada sidang media pelancaran album Nikita Willy, di sini, Khamis.

"Ya, saya sedang bersedih kerana hubungan saya dan Bara baru sahaja putus Rabu lalu. Banyak halangan yang datang sepanjang kami bercinta dan salah satunya adalah pegangan agama yang berbeza."Namun ia bukan kerana saya curang dengan Diego, saya dan Diego hanya kawan dan saya tidak mengenali dia seperti yang dikhabarkan media Indonesia," katanya.


ZOoM : Comel Dan ayu je, tapi berapa ramai yang datang ke Malaysia berjaya ? dan berapa ramai daripada Malaysia yang berjaya di Sana ??? APA KATA ANDA ?



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!