November 21, 2010

Komen Seorang Penonton Filem 2 Alam !!!

Sedih dan hampa itu yang ZoOm dapat gambarkan bertapa kecewanya seorang penyokong filem Malaysia, semoga DDR akan mengambil iktibar dengan apa yang berlaku..ZoOm ada fakta yang menunjukkan filem ini tidak mencapai tahap yang digembar gemburkan..biarlah masyarakat diluar sana yang menilainya..ikuti luahan seorang peminat filem Malaysia 



salam buat semua..aku mmg mnunggu filem 2 alam.aku mmg mau pembharuan.aku mlayu.pemnat filem mlayu.aku org seni.bla aku bc komen ddr,aku rsa ddr ni riak dn over cnfident.ya la.org baru dlm industri.bila aku tngk preview,aku bangga ngan ddr.aku tunggu 4 buln dngn hari2 leps rindu d treler 2 alm.bila aku tonton d hri prtma tyangn,aku teruja dn tdk sbar. d permulaan,tulisn tnpa suara, mcm ok jer...bla dh main, lucah ssngatnye! hambar,tergantung dn menyedihkan! aku mmg MARAh GILA! ddr blum blajar apa itu riak dan takbur.ikut conth dtuk yusof haslam,mohd idham,david teo dn bnyak lg insan yg dh lma bertapak dlm industri.jgn sedap tekak ja.bukn awak sorang ada duit.hati2! org akn gelak dan tepuk tangn sekarang.filem 2 alam hanya sethap drama! belm layak masuk panggung. Allah dn Rasul kita melarang dr brsikap RIAK DN TAKBUR sperti ddr! dn sekarang,hasilnya dh kta lihat.bila ddr menghina dn memalukan dirinya sendiri.........aku komen ikhlas.sebb aku bnar2 kecewa ngn filem yg hang sana hang sini.flashback tk sesuai ntk kutipn 40 juta! buat cerita selari trus je.dr mula smpai akibat.mungkn berkesan.azab pn tk tunjuk betul2. yg d fokuskan,hanya adegan RANJANG yg kterlaluan. finas mmg bijak.biar pnontn sj yg blh menilai...nilainy,..0.01*! tk insaf pun! tp yg ngeri dn dosa, bab lucah! buat filem X la lg bgus! jgn rosakkan industri dn masyarakat dgn filem BODOH sperti ini. N STOP FOOLING YRSELF.