Februari 14, 2010

(Gossip) Hati Hattan sudah berpunya !!!


Wah...Dalam diam-diam abang Hattan kita ini yang sudah lama menduda akhirnya dipaut oleh seseorang, siapakah dia yang berjaya menawan hati si suara lantang ketika menjadi juri ini..!?

Sering kali Zoom menndengar dan membaca kisah abang Hattan kita ini di media cetak dan elektronik, tak kisah la mengutuk atau memuji.Namun kali ini lain daripada yang lain sebab rata-rata laman blog yang berpengkalan di Malaysia bercerita mengenai kisah bahagia beliau dengan seseorang.



Baca Selanjutnya

Gossip terbaru yang timbul di kalangan peminat hiburan menyatakan bahawa artis duda ini kini sedang hangat berpacaran dengan seorang janda anak satu.

Wanita yang disebutkan itu dikatakan adalah daripada kalangan orang biasa-biasa sahaja dan mempunyai pekerjaan di sektor awam di sekitar perindustrian Bangi. Maklumat juga ada menyatakan yang wanita ini sudah berjaya menawan hati ibu dan bapa Hattan dan ada kemungkinan akan di terima sebagai menantu kelak. Wanita ini juga di katakan berasal dari negeri kelahiran Hattan, Negeri Sembilan.

Zoom : Apa-apa la abang Hattan oi...Kahwin la cepat, mata dan telinga di luar sana suka sangat memberi pandangan -ve daripada +ve..Faham-faham je la..Apa kata anda pulak !!?