Februari 02, 2012

Gossip Artis Veteran Yang Menipu Vokalis Kumpulan Baji, Abang Yusuf adalah Hattan


“SAYA tak baca berita itu tetapi saya ada mendengar mengenainya tetapi saya tak mahu komen lebih-lebih. Apa cerita sebenarnya hanya saya, mereka dan Allah SWT yang tahu,” kata Hattan mengenai dakwaan bekas vokalis kumpulan Baji, Abang Yusuf Abang Daud, 36, dan isterinya, Noor Maszura Abu Bakar, 30, yang mendakwa hidup mereka tertekan selepas diisytiharkan muflis pada 2008 kerana terpaksa menanggung hutang hampir RM1 juta selepas diperdaya Hattan.

Tambah Hattan atau nama sebenarnya Mohd Shukri Sha-habudin, dia tahu apa yang dia buat.



“Saya pernah tolong mereka dengan membawa Yusuf ke persembahan pentas tetapi tak perlulah saya cakap lebih-lebih berkenaan dakwaan mereka itu kerana saya tak mahu membuka aib orang. Tetapi kalau dia mahu menjatuhkan saya, terpulanglah. Sekiranya selepas ini saya terpaksa pergi ke mana-mana dengan menaiki bas, saya naiklah bas.

“Hidup macam inilah, apabila kita berjaya dan sudah berada di atas, ada saja pihak yang dengki serta tidak suka tengok kita senang. Selalunya apabila timbul cerita macam ini atau kontroversi lain, saya buat tak tahu kerana kalau ambil tahu pun, buat sakit kepala saja.

“Sekarang saya mahu rileks dan insya-Allah tahun ini saya mahu mengerjakan fardu haji serta memperbanyakkan kerja kebajikan bagi membalas balik jasa masyarakat yang menyokong saya selama ini,” katanya yang ditemui pada majlis pelancaran Karnival Wow Putrajaya yang diadakan di Pusat Maritim Putrajaya.

Info :Metro Online


ZoOm : akhirnya terjawap sudah siapakah artis veteran yang dikatakan menipu bekas kumpulan baji, yakni Abang Yusof Daud dan isteri beliau sebelum ini. Namun kesahihan belum dapat dipastikan kerana masih belum ada bukti dan keputusan yang kukuh. 

Dah habis satu...satu lagi masalah abang Hattan kita ni, baru selesai kisah penceraian kini timbul pula konterversi beliau menipu. Harap-harap ia hanya tuduhan semata-mata.Apa-apa pun kita hanya mampu mendengar dan membaca serta melihat apa yang bakal berlaku.

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!