Februari 02, 2012

Artis Masam Muka Tak Dipanggil Gelaran Datuk !!

SUDAH bertahun-tahun rakan SS membahasakan kepada seorang artis ini dengan panggilan abang. Ia sebagai tanda hormat kerana usia mereka pun agak jauh beza, nanti kalau panggil nama saja dikatakan kurang ajar pula.

Baru-baru ini, artis yang menjadi pujaan seantero Malaya ini menerima darjah kebesaran yang membawa gelaran Datuk. Gembira sungguh artis itu kerana ramai kawannya yang lain pun sudah bergelar Datuk. 

Sesungguhnya SS tumpang bangga dan bahagia apabila artis turut dipandang tinggi masyarakat sehingga melayakkan mereka mendapat penghormatan yang sebegitu rupa.

Selepas tahu yang artis itu baru saja memegang status baru, rakan SS mengaturkan janji temu dengannya untuk mengetahui perancangan kerjayanya sempena 2012 ini kerana artis ini sentiasa muncul dengan projek yang gempak.

Mengingatkan kemesraan mereka yang sudah lama terjalin dan bertahun-tahun panggil artis itu dengan panggilan abang, jadinya rakan SS ini meneruskan kebiasaan itu dengan memanggilnya abang. Dua tiga kali juga rakan SS panggil artis itu tetapi dia buat tak endah saja. Rakan SS ingat, takkan tiba-tiba artis itu dapat penyakit pekak kerana waktu berbual di telefon beberapa hari lalu untuk membuat janji temu itu, elok saja.

Mujurlah rakan SS ini dikurniakan dengan akal yang agak cergas dan terus dia teringat artis itu kini seorang Datuk. Dia pun panggillah artis itu Datuk..., barulah dia menyahut. Kalau tidak, wajahnya mencuka saja.

Lepas ini, kenalah SS buat senarai artis yang sudah mendapat gelaran Datuk supaya tidak silap panggil.

Info : Metro Online

ZoOM : Siapalah artis yang berlagak bila dah dapat gelaran ni yer, kalau ikutkan tips atau klu yang diberi :

1.artis hero Malaya
2.Muncul dengan projek Gempak ?

Setahu ZoOM artis yang baru menerima gelaran dato..Ac, Ahmad Idham dan Fazley.


huh macam dah dapat agak dah...apa-apa pun ia cuma fikiran dan tekaan ZoOM sahaja..apa pula kata anda ?Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!