Jun 28, 2011

Taukeh Jambu Belum Bercerai Dengan Isteri | Taukeh Jambu Dan Gadis Cantik


"Selepas masuk Maharaja Lawak, orang semakin mengenali diri saya, dan kemungkinan untuk gambar ini tersebar sememangnya sangat besar. Tak dinafikan, impaknya juga besar kerana keluarga saya juga mengetahui perkara ini.
"Hubungan saya dan isteri sememangnya sudah lama bergolak, malah sejak saya satu tahun yang lepas kami sudah tinggal berasingan.
 
"Namun sekarang saya sedang berusaha mencari jalan yang terbaik untuk hubungan kami ini, keluarga saya dan keluarganya akan berbincang, jika masih boleh diteruskan saya tidak keberatan untuk berbaik semula dengannya,"jelas Tauke.
Gadis Gossip 1


Gadis Gossip 2


KREDIT: MANGGAONLINE

Hurmmm No KOmen, tapi kalau berdasarkan gambar yang ZoOM jumpa dekat laman blog dan forum menunjukkan kemesraan Taukeh dengan gadis-gadis comel ni..  Daripada "Statement" Taukeh beliau masih mempunyai seorang isteri namun persoalannya ??? Anda je la yang jawap, sebab sudah tentu anda tahu apa yang ZoOOm maksudkan. Lets Comment !!!!!


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!