Januari 20, 2011

Fazura Berniat Nak Pakai Tudung

 Kalau niat dah ada buat saja la dik, tak salah pun sebab sekarang ni kalau pakai tudung pun tawaran berlakon mesti ada. Tapi kenalah kuatkan semangat dan mental sebab sekarang ni ZoOm perasaan daripada hujung rambut ke hujung kaki menjadi saham yang penting jika ingin menjadi artis. Malas nak komen panjang-panjang mengenai bab ni sebab ZoOm belum khatam mengenai kriteria yang perlu jika ingin berjaya dalam dunia hiburan terutamanya dalam bidang lakonan.


Berikut jawapan Fazura apabila ditanya oleh wartawan :
"Saya memang ada niat untuk bertudung tetapi bukan masa terdekat, kalau ia terjadi biarlah perubahan itu berlaku secara semula jadi dengan niat yang ikhlas tanpa paksaan daripada mana-mana pihak," luah anak ketiga daripada empat beradik itu lagi.


Ucapnya lagi, tahun 2011 hanya ingin difokus kepada dirinya dan bukannya untuk orang lain. Hatinya juga semakin tenang kerana tidak perlu memikirkan apa kata orang terhadapnya.



"Sebelum ini saya ambil pusing apa pandangan orang kepada saya, secara tidak langsung ia membuatkan saya tertekan dan sentiasa berfikiran negatif. Tetapi sekarang saya tidak kisah orang mahu bercakap apa sekalipun, asalkan saya bahagia dan gembira dengan kehidupan saya. Saya hanya mahu fikir tentang diri sendiri sahaja," bicaranya.
Bersama kekasih