Februari 12, 2010

(Cerita Artis) Zila Bakarin & anak comelnya


Zila Bakarin hadir bersama seorang baby perempuan yang sangat comel pada Sesi Ramah Mesra Bersama Barisan Pelakon Drama Bersiri Slot Seram PENUNGGU GUNUNG RAYA dan Slot Lagenda – SIONG.

Dulu, masa lepas beranak, beratnya 63kg, sekarang dah kembali langsing nampaknya. Nama anaknya Kaseh Bte Azri. Lahir pada 17 Mac 2009. Berusia 10 bulan. Baby ni nampak je tenang dan rileks tapi sebenarnya aktif jugak ni.


Baca Selanjutnya

Terpancar dari wajah keibuan Zila yang kini berusia 35 tahun, dia sangat bahagia bersama anaknya. Kaseh banyak mengajarnya erti kematangan dalam mengharungi kehidupan harian.

“Saya jadi lebih matang dan tidak terlalu memikirkan diri sendiri saja. Kalau saya tahu indahnya hidup menjadi ibu, pasti saya akan berkahwin cepat. Sekarang ini pun, kalau pergi ke mana-mana termasuklah ’shooting’, pasti tak sabar nak cepat-cepat balik.”

Zila Bakarin berlakon dalam drama bersiri – SIONG ni. Menurut Zila, dia memegang watak seorang permaisuri yang sangat jahat. Rasanya ini bukan kali pertama Zila bawa watak antagonis. Dalam drama yang diadaptasi daripada filem lagenda Raja Bersiong ni, Zila perlu karakternya benar-benar memberi kesan kepada penonton. Pasti ramai yang tak suka dengan watak permaisuri kepada Raja Wakarima yang kena darah manusia untuk kekal muda.

Zoom: Comel Tak ?