Disember 11, 2009

(Gossip) Remy Ishak Di Pukul Sebab Ummi Nazeera !!!!



Heboh memang heboh mengenai kisah Remy Ishak kena belasah oleh beberapa orang di Istana Budaya baru-baru ini.Menurut info yang zoom dapat Remy Ishak dibelasah kerana masalah peribadi dengan kekasihnya Ummi Nazeera, Jum kita zoom gossip yang tengah hangat dan sehagat Teater "Natrah" di Istana Budaya.





Baca Selanjutnya

Sebelum ini memang mereka dikatakan menjalin hubungan cinta, tetapi cinta mereka macam ada masalah. Mangga Muda pun tak mahulah nak mengiyakan sebab tidak tengok pula nama siapa yang tercatat dalam laporan polis oleh sekumpulan lelaki yang memukul Remy itu.

Nampaknya insiden itu memberi kesan positif kepada pementasan teater Natrah yang sedang dipentaskan di Istana Budaya. Remy pegang watak Mansor Adabi, lelaki yang terpaksa berpisah dengan isterinya, Natrah.

Zoom dengar tiket menonton teater yang mencatatkan salah sebuah sejarah itu habis terjual. Makin hangat kisah pelakonnya makin laris jualan tiket.


Berdasarkan laporan dua laporan polis yang di buat, Remy dan si pemukul kes ini disifatkan sebagai kes peribadi.Itulah sebelum nak bercinta kenal-kenal lah dulu siapa yang ingin dicintai, dan kawal perasaan jika bergaduh dengan kekasih..Kan dah kena belasah..Apa-apa pun bagi la komen mengenai gossip hangat ini..!!!