November 09, 2009

(Gossip) Pengakuan Mamat Exist Mengenai Ciuman dan Masalah Keluarga !!!


Mamat Dan Wanita Yang Misterinya


Sebelum ini zoom ada "Post" mengenai Mamat Exist yang kini berada di Singapura, dengarnya sedang "Merelease" Tension di Negara seberang. Tapi lain pula jadinya apabila PUBLIC ada melihat kemesraan beliau di khalayak ramai. Malah ada yang cakap beliau "Bercium" didepan PUBLIC, nak tau lebih lanjut jum kita Terjah jawapan Mamat Exist ni dengan "Press"




Baca Selanjutnya


"Saya akui, sepanjang berada di Singapura, saya mempunyai seseorang yang faham dan mengambil berat tentang saya. Hakikatnya kami tidak mempunyai ikatan yang serius.

"Cuma dia faham apa yang saya sedang alami. Kami berkawan bukan berniat untuk merosakkan rumah tangga saya. Kami cuma rapat, bukan bercinta.

"Saya juga akui memang saya ada ramai teman wanita, tetapi bukan yang istimewa. Takkan nak berkawan pun tak boleh," tegas Mamat.

Tambahnya, khabar angin tentang ternampak dirinya sedang berciuman dan bermesra di khalayak ramai adalah tidak benar sama sekali.

"Saya tahu batasan saya. Terpulanglah apa orang nak cakap, yang penting, saya masih menjaga rumah tangga saya," katanya.

Masih lagi tidak tinggal sebumbung dengan isteri, Mamat mungkin akan menemui jalan penyelesaian pergolakan rumah tangganya di mana dia sendiri tidak sanggup untuk lakukan.

Pada tarikh 19 November ini, Mamat dan Marshila terpaksa membawa masalah mereka ke Mahkamah Syariah untuk menyelesaikan konflik yang dialami mereka berdua.

Apa Kata Anda ? sesudah sekian lama gossip berkelana di laman web baru la ada cerita di surat khabar mengenai Artis Kita ni. Biasalah 90 % gossip yang digunakan Press datangnya dari laman web dan PUBLIC. APa Kata Anda mengenai Artis Ini !!!?