Ogos 29, 2009

(Indonesia Gossip) Marshanda nyaris-nyaris gila


Kehidupan artis tidak selamanya indah. Seperti yang diungkapkan artis cantik Marshanda dalam salah satu rakaman videonya yang tersebar luas di YouTube baru-baru ini. Bahkan, Marshanda yang nyaris-nyaris gila kerana keadaan kesihatanya yang dialami bertahun-tahun.

Marshanda yang digosipkan sedang mabuk semasa rakaman video yang tersebar luas di internet itu dibantah oleh keluarga Marshanda sendiri.

“Meski dia tidak menyadari, kita bisa membuktikan kalau Marshanda tidak mabuk apapun atau sedikit pun. Dia tidak minum dan mengonsumsi apapun. Jadi bisa kita bilang, Caca sekarang ini bersih dari narkotika,” kata manager Marshanda

Doktor peribadi Marshanda, Paulus menambah bahawa keadaan Marshanda yang tidak terkawal ini diakibatkan oleh beberapa penyakit yang dideritanya sejak dulu lagi.

“Marshanda sering sekali mengidap penyakit dalam seperti gangguan lambung, demam tinggi, tifus, dan yang terakhir terjadi penyempitan saraf di tulang lehernya. Jadi itulah yang membuat Marshanda menjadi emosi dan tidak terkendali,”

Dari hasil pemeriksaan doktor,Paulus menyarankan agar Marshanda menghentikan semua kegiatannya yang berat.

“Melihat penyakit sarafnya itu, Marshanda jangan sampai berpikir yang berat-berat. Bila sampai otak Marshanda berpikir terus, maka penyakitnya akan lebih parah,” jelasnya.

“Melihat kondisi yang tidak meyakinkan seperti ini, terpaksa Marshanda menghentikan pekerjaanya di dunia entertain untuk sementara. Bila ia terus menghafal semua skrip film, ia akan tambah ngedrop. Ini sebuah pukulan berat bagi kami semua,”

Zoom KOmen: ada juga kes macam ni erkk..