Julai 03, 2012

Gossip Panas Raja Ilya Nak Bunuh Diri Kerana Gambar Konterversi

Kisah Raja llya kini kembali menghiasi dunia hiburan di Malaysia khasnya, walaupun ZoOM rasa artis ini macam suam-suam kuku je. Dan tajuk yang ZoOM baca hampir serupa dengan tajuk yang digunakan dalam satu akhbar online tersebut.


Akibat gambar konterversi dengan seorang lelaki pada dua tahun lalu menyebabkan beliau ditinggalkan oleh bekas tunang yang tidak tahan dengan desakan keluarga pihak lelaki (Menurut sumber).


Dan paling mengejutkan ZOoM bacalah jawapan gadis bernama Raja llya ini mengenai kisah beliau putus tunang:

"Ketika gambar itu disiarkan dalam sebuah akhbar saya sebenarnya telah mempunyai kekasih lain dan kami telah pun bertunang.
 
"Saya telah diberi kata dua oleh keluarga tunang sama mahu memilih kerjaya sebagai pelakon atau pun bersama tunang? Jadi, saya membuat keputusan untuk mengorbankan kerjaya saya semata-mata untuk bersama tunang ketika itu. 
"Tetapi isu gambar tersebut sentiasa dibangkitkan sehingga tunang saya memutuskan tali pertunangan kami awal tahun lalu. 
"Akibat daripada kejadian itu saya menjadi tertekan sehingga menyebabkan saya mengambil pil tidur berlebihan. Perbuatan buruk saya itu menyebabkan nyawa saya hampir-hampir melayang,"

Dan sedih juga bila terbaca jawapan ini :

"Ketika itu juga pelbagai masalah menimpa diri saya tambahan pula emak saya disahkan menghidap kanser. Bayangkan perasaan saya ketika itu. Memang saya bertekak dengan dia dan dia berjanji untuk membersihkan nama saya. Saya akan pegang pada janji itu," ujarnya.
Info : Mstar Online
ZoOM : Semoga berjaya dan kembali menyinari dunia hiburan


NOte : Lakonan terbaru beliau akan menemui anda dalam sebuah drama bersiri berjudul Mana Hilangnya Juwita

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!