April 17, 2012

Gossip Pelakon Lelaki Kahwin Di Thailand

Sekadar Hiasan

KL,17 APRIL 2012: Dalam banyak-banyak cerita, perkhabaran yang satu ini memang menjadi perhatian Murai Batu, apatah lagi budaya selebriti tempatan berkahwin di sempadan Thailand bagai sudah menjadi kebiasaan.

Lebih mengejutkan Murai Batu apabila ianya membabitkan seorang pelakon lelaki popular yang Murai Batu sifatkan tidak mempunyai ciri-ciri untuk mengambil keputusan singkat dengan berkahwin di sana.

Namun, Murai Batu terpaksa akur dengan ketentuan Tuhan. Kalau sudah dinamakan manusia, tiada apa yang mustahil dalam hidup ini sama ada dia seorang selebriti atau tokoh politik berwibawa.

Sama ada tua atau muda, kurus atau gemok, cantik atau tidak. Perkara seperti ini pasti akan terjadi.

Sebenarnya agak berat hati Murai Batu untuk bercerita lebih lanjut berkenaan perihal pelakon lelaki berkenaan yang telah berkahwin di Thailand baru-baru ini kerana difahamkan keadaan kesihatannya ketika ini tidak mengizinkan.

Timbul pula perasaan kasihan Murai Batu terhadap keadaan pelakon berkenaan. Mungkin kerana itu jugalah dia mengambil keputusan untuk berumahtangga, supaya ada orang yang dapat merawatnya ketika sakit.

Walau apapun, Murai Batu doakan supaya pelakon lelaki berkenaan cepat sembuh dan dapat membina hidup baru bersama isteri tercinta dalam keadaan tenang dan bahagia.

Harapan Murai Batu, janganlah pula ada yang salah faham. Bukannya Murai Batu ingin menggalakan budaya kahwin di sempadan Thailand, tapi kalau sudah jodoh mereka, jadi apa salahnya kita mendoakan yang terbaik buat mereka berdua.

Jangan pula ada yang menyalah ertikan kenyataan Murai Batu ini sebagaimana lirik lagu Bawa Aku Pergi nyanyian Zizan dan Kakak yang telah menjadi isu hangat baru-baru ini.

Credits: murai.com.my

ZOOM : Siapakah jejaka/artis popular yang sudah bernikah di Thailand tu, jika ikut tips yang diberi oleh Murai berkenaan pelakon ini :

1.Pelakon Lelaki Popular
2.Kesihatan yang tidak mengizinkan
3.Masih Bujang lah kot..

SIAPAKAH DIA ?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!