Februari 26, 2012

Panas !!! Ustaz Badrul Amin Ditangkap Khalwat Dengan Bini Orang

Alahai apa nak jadi dengan dunia zaman sekarang, orang yang diharapkan sudah menjadi bubur, bak kata pepatah "Harapkan pagar...Pagar makan padi".

Tak habis satu...satu lagi isu yang timbul, dan ia menjadi seperti virus yang merebak tanpa menoleh ke ke belakang. ZoOM kadang-kadang sedih dengan apa yang berlaku, sana sini kegiatan tidak bermoral kian bercambah dengan merkarnya. Tanpa memikirkan apa yang dilakukan betul atau tidak, halal atau ditegah.

Berikut kisah yang ZoOM baca di laman blog parpikari...mari sama-sama kita baca dan tunggu cerita panas ini yang akan dipanjangkan oleh seterunya....!!!!

Post Pada V2 : 25 Februari 2012 di (www.parpukari.blogspot.com)

Setelah aku melakukan penyiasatan tahap persendirian aku, maka aku sudah pun mendapat cerita yang sebenar. Memang sah Dr Badrul Amin ditangkap khalwat dengan isteri orang. Begini kisah penuhnya..

PKR telah merancang untuk mengadakan permukiman atau dalam bahasa laymannya 'retreat untuk parti lahanat mereka ini. Destinasi awal yang mereka pilih adalah Lumut, namun atas sebab-sebab tertentu mereka
kemudiannya memilih Swiss Garden di Pahang.

Maka turunlah ahul-ahlul PKR untuk memperbodohkan diri mereka disini, dalam kesempatan yang ada Ustaz yang mungkin dah jadi Nabi di pandangan ahlul PKR ini telah melakukan satu perbuatan yang tak boleh diterima.

Badrul Amin telah memasuki bilik wanita yang namanya Za**w***. Dia ni merupakan isteri orang. Pelik jugak ya, apa si pembantu Imam Mahdi ni buat dengan isteri orang dalam bilik secara berdua-duaan ya? Takkan Badrul sedang ajar mengaji kot? Apa motif dia masuk ke dalam bilik tu?

Semasa Badrul Amin sedang asyik masyuk dengan isteri orang ini, tiba-tiba pintu bilik tersebut diketuk pintunya, bila dibua suami wanita itu bersama-sama rakan dia terpacul di daun pintu. Apalagi? Suami wanita itu terus cekup Badrul dan isterinya dan dibawa mereka ke Jabatan Agama Islam Pahang.

Rupanya si suami sendiri yang tangkap ketika mereka sedang berkhalwat! Pelik aku dengan perangai Ustaz Dunia dan AKhirat bernama Badrul ni, dia kan baru saja berkahwin dengan seorang wanita yang sangat cantik? Tak cukup lagi ustaz? Astagfirullah!

Dengar khabarnya suami wanita itu sedang berang dan Badrul Amin dah tak keruan dibuatnya. Sama-sama kita nantikan kisah selanjutnya ok. Agk-agak korang la apalagi Milo Suam Gay dan Ameno Gersang World nak spin pasal isu ni ya?


Post Pada V1 : 25 Februari 2012 di (www.parpukari.blogspot.com)





Maklumat terkini. Ustaz yang isytiharkan Anwar sebagai Imam Mahdi dan baru je Kahwin hari tu kena tangkap kes khalwat oleh jabatan agama Islam Pahang. Dia ditangkap di Swiss Garden, Pahang.

Benda ni baru je berlaku, dia kantoi khalwat masa retreat PKR kat hotel tersebut. Sekarang ni tengah kecoh. PKR cuba nak tutup cerita ni, tapi terlepas jugak, untuk pengetahuan anda dia kantoi dengan isteri orang plak tu!

Isteri orang ini merupakan seorang juruteknik di kolej komuniti Rompin. Lebai haram jadah ni memang hancurlah dia lepas ni. Detail ada, nanti kita tengok reaksi PKR macamana dulu!

Ha ha ha mampos la Lebai kesayangan Anwar kali ini.

Tolong kasi sebar benda ni!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone



ZooM : HUh...apa nak jadi !!!! (Kalau Betullah...kalau salah kita cari sumbernya ye )

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!