Disember 05, 2011

Gambar Sebenar Suami Nursyella



Panas memang panas sehinggakan isu perkahwinan artis ini melibatkan abang kepada Dato Jalaluddin Hassan yakni bekas ketua polis Negara, Musa Hassan turut menjadi mangsa penabur fitnah diluar sana. Isu perkahwinan Nursyella turut menjadi Top 10 carian di blog ZoOM.
Namun semuanya terjawap dengan adanya gambar yang sebelum ini kabur dan menjadikan perkahwinan tersebut menjadi konterversi kerana wajah dan rambut seiras bekas KPN.
Tidak terlepas pandang, penulis blog pembangkang turut menjadikan ia isu panas walaupun kesahihan belum dapat dipastikan. Perkahwinan yang menurut info menelan belanja Rm15 Juta menjadi sensai sepanas konterversi yang top di Malaysia.
Gambar di atas sudah memadai untuk menengelamkan kepanasan perkahwinan mengalahkan Memey Dan Norman kerana perbelanjaan yang sangat-sangat Tut...*** (Sorry faham2 sendiri le yerr)

Apapun, Utusan Malaysia sudahpun menyiarkan mengenai penafian Tan Sri Musa. Terlerailah kisah yang hebat diperkatakan bukan sahaja di Internet, malah di kedai kopi murah dan kopi mahal.
Tetapi yang menarik perhatian Hani ialah petikan kenyataan Tan Sri Musa:
Jika betullah, majlis itu menelan belanja RM15 juta, saya pun hendak punya wang sebanyak itu. Cuma saya kasihan dengan pasangan pengantin itu (Syella dan suaminya) kerana mereka yang berkahwin, saya pula yang dapat nama,” katanya sambil mengakui tidak mengenali penyanyi itu.


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!