Julai 11, 2011

Nazim Othman Pernah Tidur Di tepi Jalan | Blog dan Facebook Nazim Othman

Jejaka bernama Nazim Othman ini semakin dikenali oleh peminat seni tanah air terutamanya dalam bidang lakonan, menurut info didalam blog beliau, beliau dalam pengambaran drama "Fantasia Cinta Teruna" dan telemovie "Cahaya LailatulQadar".

Dan ada juga kisah malang artis bernama Nazim Othman ini semasa pengambaran baru-baru ini kerana kereta beliau dicuri minggu lepas.

Serba sedikit info mengenai filem/drama terbaru Nazim Othman "Kalau Tidak Kerana Puan" dipetik daripada Blog Nazim.

Sedikit info mengenai "Kalau Tidak Kerana Puan" : Ia mengisahkan tentang Dania (Aida Radzwil) di mana kecantikan paras rupa dan keperibadiannya yang luar biasa memikat bukan sahaja golongan kaum adam, malah makcik2 kampung juga (memikat itu x semestinya dari segi cinta semata-mata)... hehe.. Bersuamikan Majid (Kaza) yang kedekut gila... keluarga ini dilengkapkan dengan dua orang anak mereka iaitu Kamal (Nazim), dan Kalsom (Mas Muharni).Selepas kematian Majid, rupa-rupanya Kamal telah mewarisi sifat kedekut arwah bapanya, dan berkira dalam banyak segi... berbanding Kalsom yang lebih independent.Kisah ini turut mengangkat kisah cinta tak berbalas Umar (Syed Ali), seorang jaguh Muay Thai yang menaruh perasaan cinta dalam diam kepada bondaku.Atas dasar itu dia sanggup bekerja di chalet kami yang akhirnya menjadi sebuah resort yang boleh tahan gah, walaupun bergaji rendah.Ada banyak lagi plot-plot dalam cerita ini yang menarik, jadi kita tunggu je lah hasilnya nanti...
Blog Nazim Othman 

Facebook Nazim Othman

Lagi Gambar Artis ini :


Bersama Pelakon Lain..
 Lakonan Beliau..



ZoOM : Apa Kata Anda Mengenai Artis ini ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!