Julai 22, 2009

(Gossip) Nurul Berkasih Dengan Mat Salleh !!!


Wanita berusia 31 tahun ini turut menafikan desas-desus kononnya dia pernah dilihat sedang menjamu selera dalam keadaan penuh romantis bersama seorang jejaka Inggeris di London tidak lama dulu.

"Saya tidak pernah ke London untuk bertemu dengan jejaka yang didakwa. Rasanya orang yang nampak saya itu tersilap pandang agaknya," katanya sambil ketawa.

Apabila ditanya soal hati, Nurul mula tersenyum dan tersipu malu. Meskipun mahu menyembunyikan cinta yang mula bersarang di hati tetapi dek asakan daripada pihak media, akhirnya Nurul mengalah.

Namun, Nurul dengan penuh tertib dan sopan menegaskan lelaki istimewa itu bukan seorang yang berpangkat atau bergelar Datuk mahupun Tan Sri, sebaliknya hanya orang biasa sahaja.

"Apa yang boleh saya katakan setakat ini, memang saya dalam proses berkenalan dengan seseorang dan dia orang biasa. Doakan yang terbaik buat saya," ujarnya.

Zoom Comment: Kalau Lelaki Inggeris Pun apa salah nyer,Tapi Produk Dari Malaysia Pun boleh tahan :) Bro Ajai Pun Nak Kahwin, Sis Nurul PUn nak la jugak :) hehehehehe kita dilahirkan memerlukan seseorang teman ..Betul tak u alls