Jun 29, 2009

(Gossip) Fasha Sandha Dalam Cat Fight, Ditampar Mat Salleh


Gosip ini datang’nya daripada seorang forumer Cari (xhitorix), yang mengata’kan bahawa seorang rakan’nya terserempak dengan Fasha Sandha di’ Hartamas.

Al-kisah’nya, sewaktu rakan ini sedang lepak makan di’ Bestari Hartamas, tiba-tiba sebuah kereta Bentley hitam yang di’pandu oleh Rizal masuk ke kawasan tersebut. Keluar’lah seorang wanita bernama Fasha Sandha dari kereta tersebut. Pada masa yang sama, ketika Rizal sedang reverse kereta, beliau hampir-hampir terlanggar 3 wanita mat salleh.


Salah seorang mat salleh pergi’lah sound Rizal yang berada dalam kereta. Ntah apa kena dengan Fasha, tiba-tiba dia melenting & mula menolak salah seorang wanita mat salleh tersebut. Konon’nya, si Fasha Sandha ini hendak tunjuk caring’nya kepada Rizal, mana tahu alih-alih dia sendiri kena cepuk tepat kat muka dengan si minah mat salleh itu.

Ada sedikit Cat Fight yang berlaku, di’mana Fasha asyik heboh bahawa dia naik kereta Bentley (Ok, fine, kami tahu Bentley mahal). Perempuan mat salleh tersebut jerit balik kepada Fasha, “Who cares about a Bentley”, $%^^^%$ (ayat carutan yang kami dapat agak, tapi tidak di’ketahui mana satu)

Selepas itu, seorang lelaki menolak Fasha masuk ke dalam kereta & mengarah’kan Rizal untk beredar dari situ.

P/s: Cerita eksklusif, tak lama lagi mesti keluar paper.