April 18, 2012

Gossip Tunku Mishal Kerabat Johor Yang Dikatakan Memukul Sonaone Atau Mikael Adam

Identiti Kerabat Johor yang dikatakan memukul Sonaone atau nama sebenarnya Mikael Adam Mohd Rafae baru-baru ini di luar pusat beli belah di Bukit Bintang. Dalam berita mengatakan Mikael telah dipukul oleh seorang kerabat diraja (Johor) sehingga menyebabkan beliau cedera teruk dikepala dan badan sehingga dikejarkan ke Hospital.


Menurut sumber berita mengenai siapa yang memukul tersebar luas setelah dikatakan penulis blog szlihin.com yang memetik ayat-ayat daripada Twitter Hunnymadu yang memberitahu kepada public mengenai kisah adik beliau yang sebelum ini pernah menjadi mangsa.

Menurut Hunny Madu lagi, Tunku Mishal sebelum ini juga pernah memukul Hafiz Hatim (adik kepada Hunny Madu) yang juga merupakan penyampai radio Fly Fm di kelab malam The Rootz, Bukit Bintang pada tahun lepas."A year ago, same dude assisted to bash Abe up. Both happened at The Rootz. Thanks you T.Mishal. #justice," kata Hunny lagi.

Bagi pembaca di ZoOmartis dan Facebook yang ingin mengetahui siapakah TMI, berikut beberapa info daripada sumber :


Nama penuhnya ialah Tunku Mishal Sharin bin Ibrahim, dan dia sah merupakan seorang kerabat Diraja Johor. Sila lihat disini untuk kepastian,www.royalark.net.Kes ini telah diisukan kepada Tengku Mahkota Johor (TMJ), dan TMJ memberi respon tidak mahu mengaku bahawa Tunku Mishal adalah kerabatnya. Malah dikatakan TMJ menyokong jika Tunku Mishal dipenjarakan.sumber




Note : Hanya sekadar berkongsi dengan sumber yang ada daripada (TWitter & Blog Hiburan)

ZoOM : Apa Komen Anda ?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!