April 10, 2012

Gossip Panas Twitter Zed Zaidi Mengenai Aaron Aziz

Setelah debaran dan gelombang Anugerah Berita Harian ke 25 berakhir, gelombang panaspula bertiup di Twitter artis yang menyebabkan auranya menjadi bualan akhbar online dan lamn blog yang becrita mengenai Tweet Zed Zaidi.


Akibat daripada Tweet yang beliau post dalam laman akaun Twitter  (Seperti yang dilampirkan dibawah), mengakibatkan Aaron tampil memberi jawapan berikut :

"Saya tak boleh nak halang dia untuk menulis apa sahaja dalam entri Twitter miliknya kerana itu hak masing-masing.
 
"Cuma jika begitulah pemikiran dia yang juga merupakan orang penting dalam Seniman, saya rasa, dia tak cukup matang. Apa-apa komennya itu tidak menjejaskan saya," katanya

"Apa juga jenis seni sekalipun, ia sebenarnya tiada sempadan. Lagipun kemenangan ini adalah pilihan orang ramai. Kalau saya kacau periuk nasi dia, lainlah. Insya-Allah, kalau dia masuk pertandingan saya akan undi dia,” sindir Aaron.
ZoOM : Malas nak komen....Anda je la yang komen !! 


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!